środa, 12 listopada 2014

Początek

Witajcie! :)

Szycie i dzierganie domowe oraz szycie i dzierganie biznesowe to kwestie, które zajmują mój czas wolny niemal w 100%. Tego wolnego czasu nie mam zbyt dużo, ponieważ jestem świeżo upieczoną mamą dwójki dzieci: dwuletniej Ady i dwumiesięcznego Bruna - ale to co zostaje zazwyczaj kradną igły, nitki, druty i Internet. 

Me and Janome525S.

Pierwsze ubranko dla lalki uszyłam kiedy byłam małą dziewczynką. Uszyłam dla Barbie spódniczkę z koszuli nocnej mojej mamy. Wyszło średnio, no ale jak mawiają - pierwsze koty za płoty. Potem minął długi, długi czas i ponownie zasiadłam do dziergania i szycia na studiach. Owocem tamtego okresu było kilka pięknych swetrów, spodnie i spódnice, w których bez krępacji mogłam chodzić każdego dnia na uczelnię. Potem przyszedł czas na rozwój w innych dziedzinach (praca, ślub, pierwsze dziecko itd.), ale pasja nie dała o sobie zapomnieć. 

Dziś na nowo uczę się szyć i drążę temat przemysłu odzieżowego w Polsce. To co mnie najbardziej interesuje to historia mody, szkoły odzieżowe, kursy i warsztaty, książki i czasopisma, haftowanie, dzierganie, szycie, tworzenie wykrojów, produkcja masowa, wytwarzanie tekstyliów, nici, to duże sieciówki i małe lumpeksy, handmade, DIY, maszyny do szycia, igły, przędzalnie, instytucje, muzea i wszelkiego rodzaju eventy.

Chciałabym na tym blogu zapisywać, przechowywać, dzielić się i dyskutować o tym, co mnie w szeroko pojętej modzie porusza i na co zwracam uwagę oraz pokazywać swoje postępy w nauce szycia i dziergania. 

Let's the party started! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz