piątek, 28 listopada 2014

Ubranko do chrztu dla dziewczynki

Moja córka Ada chrzczona była dwa lata temu w grudniu. Na tę okazję przygotowałam jej komplecik na szydełku: sukieneczkę, czapeczkę oraz buciki.

Przygotowany strój czeka na Malucha.

Komplet wykonałam na szydełku nr 3,5 na rozmiar (mniej więcej) 74 z akrylowej włóczki (niestety nie wiem jakiej ponieważ wyrzuciłam już wszystkie etykiety). Karczek sukienki został zrobiony zwykłymi słupkami, a poniżej srebrnej wstążeczki wykonałam proste wachlarze. Z tyłu, przez środek pleców, sukieneczka zapinana jest na 8 małych guziczków.


Tył sukienki.

Buciki zrobiłam trochę na oko po obejrzeniu kilku tutoriali znalezionych na hiszpańskim  (chyba) blogu Life Baby Sapatinhos . Nie, nie znam hiszpańskiego (czy jaki to jest język), ale jakoś udało mi się zrozumieć wystarczająco dużo, żeby poradzić sobie z zadaniem. Generalnie polecam tego bloga ponieważ można znaleźć tam bardzo dużo dobrych filmików instruktażowych, które są zrozumiałe również dla osób obcojęzycznych :)

Czapeczkę zrobiłam z tych samych wachlarzy, z których zrobiłam dolną część sukienki. Do ozdobienia całości użyłam szaro-srebrnej wstążeczki.

Czapeczka.
Mała wyglądała dokładnie tak jak chciałam - najpiękniej na świecie :)

Ada nie była zadowolona z konieczności pozowania.
Moja Mała Księżniczka,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz