czwartek, 29 stycznia 2015

Swetr dla mojej mamy

Robiłam go..... chyba ze trzy lata. Kilkakrotnie prułam niektóre części bo np czegoś tam zapomniałam dorobić. Do wykonania swetra nie używałam żadnego schematu, robiłam go ze zdjęcia. Na wykonanie swetra zużyłam 9 motków po 100 g. Skład włóczki to 30% wełny i 70% akrylu. Robiony na drutach nr 5. Sweter jest spory bo i moja mama jest niemała (rozmiar XXL).


Sweter w rozmiarze XXL.


Zdjęcie, na podstawie którego wykonałam
sweter dla mojej mamy.
źródło: www.e-dziewiarka.pl


Poniżej znajdziecie zdjęcia z moich notatek, które sporządziłam w trakcie robienia swetra. To nie jest tutorial, ale może być wskazówką dla kogoś, kto nie wie jak zacząć.

Tył swetra.


Przód swetra.


Rękawy.


Detale:

Mankiet.

Kieszenie wykańczałam szydełkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz