czwartek, 29 stycznia 2015

Wyjściowa kreacja dla rocznej damy

Dziś - wspomnień czar! To już będzie półtora roku, kiedy przygotowałam Adzie tę kreację. Na zdjęciu poniżej Adunia wystąpiła w stroju przygotowanym częściowo przeze mnie - tzn. spódniczka baleriny oraz opaska i kokardka na body to moje dzieło - reszta została dobrana z sieciówek (skarpetki H&M, buciki i body Auchan, bolerko C&A).

" Niedługo postawię swoje pierwsze kroczki. "

Spódniczka baleriny to inaczej tutu; w internecie można znaleźć dwa podstawowe sposoby wykonania tutu:
1) bez potrzeby użycia maszyny do szycia (w skrócie: paski tiulu zawiązuje się na paseczku wokół talii),
2) z użyciem maszyny do szycia (w skrócie: należy wykroić kilka prostokątnych warstw tiulu, każdy osobno zmarszczyć wszytą nicią, połączyć wszystkie warstwy za pomocą wszytego paseczka, doszyć guzik i gotowe).

Ja uszyłam tutu dla mojej córki wg tutorialu Miss Kiki. Znajdziecie go TUTAJ i TUTAJ.

Spódniczka ma 4 warstwy średnio sztywnego tiulu i jest zapinana na dwa guziczki z tyłu. Pasek obszyłam białą wstążką. Opaska została zrobiona z różowej wstążeczki, kawałka tiulu oraz gotowego kwiatka; na końcu została połączona krótką gumką, żeby była choć trochę elastyczna. 


" Dobrze, że ktoś mnie trzyma! "

" Chociaż właściwie, chyba sama dałabym radę ;) "

Opaska.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz